utorok 10. júna 2014

Looks like Charlie Chaplin

                                    Looks like Charlie Chaplin


 Sooooooo o5 som tu s novým príspevkom.Nastalo moje nie celkom obľúbene obdobie,Leto.Neznášam tie horúčavy ide ma poraziť!V sekáči som našiel tento superko klobúk,strašne sa mi páči a tak sme sa rozhodli(Ja a moja fotografka) že vám urobíme šuuut. Síce mi bolo mrte horúco ale co neurobím pre fotky.  







košeľa: 2nd Hand
kraťasy: DIY
okuliare H&M
sako: 2nd Hand
klobúk:2nd Hand
topánky: H&M
    

7 komentárov:

  1. Je to takový hezko-zvláštní :D:)
    Můžu se zeptat ,neber to nějak jako urážku ,ale jsi gay? Ty kraťasy jsou takový hodně elastický a celkově ty tvoje outfity ..Neber to špatně ,mě se ty outfity líbí ,ale zajímá mě to:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-D nie som gay ,mozno vyzeraju ale nie su, dankee :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš opravdu hezký styl oblečení. A chci Tvůj klobouk :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. najnajnajtoppp blog,strasne moc sa mi paci (tak jak aj ty) ps ,anetaaa<3

    OdpovedaťOdstrániť